Generøs Kommunikationsmetoden er et effektivt kommunikationsværktøj, som alle kan lære at bruge både i arbejdsmæssig og personlig sammenhæng og som man tilmed kan blive uddannet i at undervise professionelt i.

Generøs Kommunikation er en enkelt med dybdegående model bygget op af banebrydende indhold der medvirker til at skabe en særlig kvalitet af kontakt imellem os mennesker, som styrker os, løfter os, hjælper os til at vores samtaler bliver konstruktive, positive og fremadrettede. Som sikre os, en god balance imellem ansvar, empati, problemløsning og handlings-orientering.

  • Ønsker du at blive klædt på til at kunne håndtere svære samtaler og forstå psykologiske mønstre omkring motivation, feedback og god kommunikation?
     

  • Vil du tilegne dig de bedste redskaber i forhold til fordeling af ansvar, afklaring og sætte mål for positive fremadrettede handlinger?
     

  • Vil du undervises af en fagligt stærk kapacitet med mange års erfaring og baggrund inden for komminikation?

 

Kommunikationmetoden Generøs Kommunikation er udviklet af Louise Vælds, som et resultat af mange års arbejde med kommunikation i forskellige sammenhænge. 

Generøs Kommunikation kan eksempelvis bruges til at

Forberede sine budskaber, så de bliver mere tydelige, positive, konstruktive og fremadrettede.

Komme forhastedhed, selvviskhed og forråelse til livs i vores kommunikation.

 

Gennemføre individuel kollegial supervision på arbejdspladser, hvor der er fokus på undervisning, sundhed, pleje og omsorg.

Som metode til ansvarsfordeling, afklaring og målsætning i sammenhænge, hvor medarbejdere og klienter skal motiveres og aktiveres.

Øge empati, nærvær og positiv attitude i relationer, hvor der er ønske om eksempelvis mere kontakt, mere sammenhold og færre konflikter.

Gennemskue, hvilke fastlåsninger og regler, vi som mennesker er påvirket af.

Gennemføre virkningsfulde forløb, til medarbejdergrupper der har brug for en transformerende, anerkendende og nænsom metode.

Støtte og vejlede stress- / krise- / konfliktramte medarbejdere og kollegaer, som har brug for psykisk førstehjælp

Generøs kommunikation er en effektiv metode til at skærpe opmærksomheden på hvordan vi skaber god kommunikation og udvikler os  igennem vores kommunikationæ

3 dages kursus for professionelle.

Arbejder du med klienter, borgere, medarbejdere som du gerne vil tilbyde en dybdegående kommunikationsproces?

Er I en arbejdsplads, forening eller klub?

Så kan I booke en Introduktion til Generøs Kommunikation.

Hvad er god kommunikation? Hvad kan vi gøre for at forbedre kontakten og dialogen? Hvilke parametre kan vi skrue på når vi vil aflevere vores budskaber til hinanden? Og hvordan....

Please reload

Generøs kommunikation er oplagt til:

Metoden kan bruges i utallige sammenhænge, nedenfor er nogle af de sammenhænge, som vi allerede har afprøvet materialet i.
 

  • Skærpe kvaliteten af kommunikation på arbejdspladsen og i forhold til kunder

  • Kollegial supervision

  • Familie kommunikation

  • Udviklingsprocesser i coaching, psykoterapi, mentorarbejde og undervisning

 

Undervisningen er tilrettelagt af psykoterapeut, HNLP Mastercoach og stresscoach, Louise Vælds, som med +12.000 timers erfaring har undervist hundredvis af mennesker i både de praktiske og teoretiske elementer af stress, trivsel, psykologiske mønstre, udviklingsprocesser og formidling.

Uddannelsen til Generøs Kommunikations træner egner sig især til dig, der …

  • er mentor, coach, socialrådgiver, underviser, lærer, pædagog, psykoterapeut, hr-mearbejder eller arbejder indenfor plejesektoren.

  • jævnligt har kontakt med borgere, medarbejder, patienter, elever, klienter i en rådgivende, motiverende, afklarende kontekst.

"Louise er en kategori for sig. Hun er naturlig og rummelig og aldrig fordomsfuld. Det er Louises særlige kendetegn, at hun formår at gøre noget komplekst til noget helt enkelt."

DELTAGER PÅ ET AF LOUISE'S UDDANNELSESFORLØB

Kontakt

JA - jeg vil gerne vide mere:

Kommunikationmetoden Generøs Kommunikation, er udviklet som et resultat af mange års arbejde med kommunikation i en bred vifte af sammenhænge sammenhænge. Metoden indeholder effektive og dybgående processer, værktøjer og materiale, som alle kan lære at bruge personligt og fagpersonale kan lære at bruge professionelt og tilmed kan blive uddannet i at undervise andet fagpersonale i.

 

Alt sammen banebrydende indhold der medvirker til at skabe en særlig kvalitet af kontakt imellem os mennesker, som styrker os, løfter os, hjælper os til at vores samtaler bliver konstruktive, positive og fremadrettede. Som sikre os, en god balance imellem ansvar, empati, problemløsning og  handlingsorientering.

 

Nogle steder sker der en forhastethed andre steder en forråelse af vores kontakt til hinanden og en forhastethed eller forråelse af måden at tale til og om hinanden på. Derigennem også en forhastedhed eller forråelse af vores kontakt til os selv og kvaliteten af vores indre dialog - det vi siger til os selv, det vi kalder os og måden vi irettesætte os selv på.

 

Andre steder er det MIG-kulturen og en overdrevet selvisk opmærksomhed på sig selv og egne følelser, rettigheder og behov der er fremtrædende.

  • Denne selviskhed, forhastethed eller forråelse har alvorlige konsekvenser for jeres virksomheds kunder og medarbejder.

  • Denne selviskhed, forhastethed eller forråelse har alvorlige konsekvenser for os som kollegaer.

  • Denne selviskhed, forhastethed eller forråelse har alvorlige konsekvenser for vores prioriteringer.

  • Denne selviskhed, forhastethed eller forråelse har alvorlige konsekvenser for vores elever, klienter og borgere.

  • Denne selviskhed, forhastethed eller forråelse har alvorlige konsekvenser for vores kærlighedsliv, vores relationer og vores børn.


Forhastetheden medvirker eksempelvis til uklar kommunikation, fejl og mangler.

Forråelsen medvirker eksempelvis til hårdt-mod-hårdt, frygt, modstand, ensomhed og psykisk belastning.

Selviskhed medvirker eksempelvis til konflikter, fejlfinding, angreb, lavt selvværd og offermentalitet.

 

Metoden kan bruges i utallige sammenhænge, nedenfor er nogle af de sammenhænge, som vi allerede har afprøvet materialet i.

 

  • Kollegial supervision

  • Familie kommunikation mellem voksne og mellem børn og voksne

  • Udviklingsprocesser i coaching, psykoterapi, mentorarbejde og undervisning

  • Konfliktløsning

Vælds Uddannelse & Coaching

Kontor:  Vesterballevej 5, 7000 Fredericia  

  • Instagram - sorte cirkel
  • Facebook Square
  • LinkedIn Square
  • YouTube Social  Icon